Ime firme: Bomax doo
Sedište: Put Edvarda Kardelja 13A, Subotica
PEPDV broj:133746463
Matični broj: 8328552
PIB: 101806146
Broj telefona: +381 24 410 05 42
Faks: Nema
E-mail adresa: prodaja@maxshop.rs
Veb stranica: maxshop.rs
Na osnovu odredbe čl.12. i čl.26. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 88/2021) privredno društvo Bomax d.o.o. Subotica, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta maxshop.rs
O B A V E Š T A V A
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
R E K L A M A C I J E
Kupac može da izjavi reklamaciju na kupljenu robu preko sajta MAX SHOP na sladeće načine:
Pisanim putem na elektronsku adresu prodaja@maxshop.rs
Na broj telefona +381 24 410 05 42 (cena razgovora se tarifira najviše po ceni redovnog poziva)
Početak roka kod zaprimljenih reklamacija pisanim putem, elektronskim putem, telefonskim putem, se vodi od datuma dosatvljanja reklamiranog artikla i dokaza o kupovini Prodavcu.
Prodavac odgovara za nesaobraznost prodate robe 2 (dve ) godine od datuma prodaje, osim robe na kojoj je drugačije naznačeno.
Prilikom reklamiranja kupljene robe kupac je dužan da priloži reklamiranu robu kao i dokaz o plaćanju.
Kupac je u obavezi da navede sledeće podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona, elektronsku adresu, kako bi prodavac mogao da ga obavesti o odluci o rešavanju reklamacije.
Potrošač ima pravo da u zahtevu za otklanjanje nesaobraznosti robe u ugovoru, zatraži sledeće: zamenu robe za drugu robu, raskid ugovora i vraćanje sredstava uz povrat kupljene robe Prodavcu, umanjenje cene ili popravku.
Potrošač je dužan da se pridržava uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i slično.
Prodavac je dužan da u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju, poštom ili elektronskim putem.
Prodavac je dužan da u roku od 15 (petanest) dana od dana prijema, odnosno 30 (trideset) dana ukoliko se reklamacija odnosi na tehničku robu, reši reklamaciju
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.
Prodavac vodi knjigu evidencije primljenih reklamacija koja sadrži sledeće podatke: podatke o podnosiocu Reklamacije, datumu prijema Reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti, zahtev iz Reklamacije, datum izdavanja potvrde o prijemu Reklamacije, podatke o odluci o odgovoru Potrošaču kao i datumu dostavljanja odluke Potrošaču.
Prodavac čuva evidenciju o primljenim reklamacijama najmanje 2 (dve) godine od dana podnošenja reklamacije Potrošača.
Obrada podataka o ličnosti prilikom evidencije reklamacija odvija se u skladu sa članom 12. Stav 1. Tačka 2 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Više o vašim pravima I obradi podataka o ličnosti na linku maxshop.rs/politika-privatnosti.html.
S poštovanjem,
Vaš Maxshop.rs